keepfightinmyangels.blogg.se

hejsan! jag kommer vara anonym på den här bloggen så låt oss kalla mig Adriana. Det bästa jag vet är att hjälpa andra som mår dåligt. så jag skapade den här bloggen för att kunna hjälpa andra. har även ett facebook och skypekonto. Inga frågor, problem eller funderingar är löjliga. Jag kommer hjälpa dej så gott jag kan. Stay strong <3

Stackars sjuorna.

Publicerad 2013-08-20 19:22:51 i Allmänt

Hejsan på er :)
Idag var då andra skolan för oss på min skola och jag tycker väldigt synd om sjuorna som blir nästan livrädda om man stoppar dem för att säga någonting. Jag skulle stoppa en kille idag för att fråga honom efter en annan som går i sjuan och det såg ut som om stackaren trodde att jag skulle slå ner honom. Det är skönt att vara äldst på skolan men vi måste även komma ihåg att vi är förebilder och att skolan ska inte bli ett helvete eller svårare för sjuorna och även åttorna på grund av oss. Vi ska vara bra förebilder och göra det bra för dem. dem ska inte vara rädda för att gå i korridoren eller ut från sin lektion. Det är inte lätt att gå från äldst till yngst. Det är samma sak om man går i lägre klasser, man har de äldre som förebilder men är även en förebild själv. glöm aldrig bort det.
Just nu har jag inte så mycket mer att säga men glöm inte att om det är något så lägg till mig på skype eller facebook :)
Facebook: https://www.facebook.com/keepfightin.formylife.3
skype: fightinformylife

keep fighting my Beautiful angels - Adriana <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela