keepfightinmyangels.blogg.se

hejsan! jag kommer vara anonym på den här bloggen så låt oss kalla mig Adriana. Det bästa jag vet är att hjälpa andra som mår dåligt. så jag skapade den här bloggen för att kunna hjälpa andra. har även ett facebook och skypekonto. Inga frågor, problem eller funderingar är löjliga. Jag kommer hjälpa dej så gott jag kan. Stay strong <3

pepp till skolan.

Publicerad 2013-08-18 16:02:59 i Allmänt

Nu var det riktigt längesen jag la upp något. tror det var ett helt år sedan och jag ber om ursäkt för det. men jag är på g nu :)
tänkte skapa en skype och facebook där folk kan komma till mig när dem vill och prata.
i alla fall nu till skolan (tyvärr).
Jag har märkt att väldigt många börjar må dåligt när skolan närmar sig. Jag förstår er till 100%, för många är skolan ett rent helvete och det är fel på alla sätt. Och det bästa som finns för mig är att hjälpa folk. Så här kommer några punkter till er. bland annat pepp talk.
* fokusera på dig själv, det som är viktigast för dej.
*försök så gott du kan att ignorera det hela.
* blir det för mycket så prata med en vuxen och be den att hjälpa dig.
* för mycket tankar och du får inte ut någonting? skriv en dagbok och skriv ner allting, ta en promenad eller skaffa en boxningssäck. ;)
* DU klara det, vad någon än säger så klarar du det.
* gör upp en plan för dina läxor/uppgifter.
* När det känns tungt, lyssna inte på depp utan glada låtar som får dej vilja dansa som en galning.
*jobbigt med läxor? fråga någon kompis om ni skulle kunna ha "pluggdag/dagar."
Det var lite i alla fall. jag kommer länka min facebook och skype här och Dayviews.
Keep fighting my Beautiful angels, i belive in you <3 - Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela