keepfightinmyangels.blogg.se

hejsan! jag kommer vara anonym på den här bloggen så låt oss kalla mig Adriana. Det bästa jag vet är att hjälpa andra som mår dåligt. så jag skapade den här bloggen för att kunna hjälpa andra. har även ett facebook och skypekonto. Inga frågor, problem eller funderingar är löjliga. Jag kommer hjälpa dej så gott jag kan. Stay strong <3

upp och ner

Publicerad 2012-07-15 17:47:16 i Allmänt

livet går och kommer alltid gå upp och ner. ibland är man på topp ibland inte. det bästa är att inte ge upp! om det känns som om du bara vill ge upp alltihop, tänk att du måste fortsätta kämpa! du är värd mycket mer, även om du inte känner att du inte ens är värd lufte du andas, så är du värd så himla mycket. om folk är negativa i din omgivning, bryt kontakten! det är inte bra med sånna personer, speciellt inte om du själv mår dåligt. tänk på dej själv, sätt dej i första hand. visst, du vill hjälpa dina vänner men DU måste må bra först. annars kan det gå riktigt illa. om någon klagar på dej t e x "men du snackar ju alltid om han/hon" so what?? personen i frågar har säkert någon/någonting den alltid snackar om. varför ska då inte du få snacka om det du vill? du har rätt att tycka som du vill, tänka som du vill och se ut som du vill! låt ingen ändra på det, om någon vill ändra på det så är den ingen riktig vän. du är alltid värd det bästa! keep fighting my beautiful angels! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela