keepfightinmyangels.blogg.se

hejsan! jag kommer vara anonym på den här bloggen så låt oss kalla mig Adriana. Det bästa jag vet är att hjälpa andra som mår dåligt. så jag skapade den här bloggen för att kunna hjälpa andra. har även ett facebook och skypekonto. Inga frågor, problem eller funderingar är löjliga. Jag kommer hjälpa dej så gott jag kan. Stay strong <3

be fucking proud!

Publicerad 2012-07-13 15:46:26 i Allmänt

hejsan! har vart borta ett tag, men nu är jag tillbaka! kan lika bra berätta varför jag har vart borta ^^ jag fastnade i en period då jag mådde skit, verkligen skit. allt var värdelös, jag trodde att ingen brydde sig och jag började hata min kropp. MEN jag kunde ändra min hjärnas tänkande och nu mår jag mycket bättre och kan fortsätta med denna blogg. jag slutade för att jag inte skulle kunna skriva något som någon kunde må sämre över osv. under den är tiden har jag lärt mej att självmord är ingen utväg, det blir inte bättre av att mab skär sig och det finns alltid folk runtom en som bryr sej och är redo att hjälpa en, om man bara sträcker ut sin hand efter hjälp. vi är vackra, vad än någon annan säger, vi är fucking perfekta som vi är! de som säger att man inte är fin osv, de har en viss syn på hur en människa ska se ut. men du, skit i det! vi är vackra precis som vi är för vi är unika! det finns inte 2 av dej, det finns bara 1 och det är underbart! för tänk, det finns bara 1 av dej och då kan du göra precis som du vill, se ut som du vill! jag vet hur svårt det är med allt, att sluta tänka negativt, sluta skada sig osv. det bästa är nog att ta en sak i taget, ta det som är viktigast. t e x om du känner att du måste sluta skada dej, så jobba med det mest, och varje gång du ser dej i spegeln kolla på dej själv och säg "jag är så fucking vacker, jag är unik!" sen ni som blir mobbade, gå till rektorn, om den inte gör något så gå vidare till någon som är "längre upp" stå emot idioterna, tänk att de har säkert dåligt självförtroende och försöker dölja det för sina vänner. btw, om jag kan sluta och ändra på mitt tänkande, så kan du det med! keep fighting my angels! xxxx //Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela