keepfightinmyangels.blogg.se

hejsan! jag kommer vara anonym på den här bloggen så låt oss kalla mig Adriana. Det bästa jag vet är att hjälpa andra som mår dåligt. så jag skapade den här bloggen för att kunna hjälpa andra. har även ett facebook och skypekonto. Inga frågor, problem eller funderingar är löjliga. Jag kommer hjälpa dej så gott jag kan. Stay strong <3

första dagen i skolan.

Publicerad 2013-08-19 17:17:11 i Allmänt

hejsan på er.
Idag var det första dagen i skolan för många, jag var en av dem.
Förhoppningsvis har ni haft det bra på sommarlovet och ni kanske är lite taggade för skolan. vissa kanske ska börja sjuan och bli yngst igen eller kanske börjar sexan/nian och bli äldst på din skola?
det jag ville säga var att jag har gjort en facebook och en skype nu.
och kommer vara inne på dem mellan 18.00-20.00. (sex till åtta på kvällen).
länkar kommer ni få längst ner på inlägget.
Jag vill åter igen säga att jag finns här oavsett vad det gäller, inga funderingar och frågor är för små eller för stora.
är det något så skicka iväg ett pm eller lägg till mig på facebook eller skype.

Facebook: https://www.facebook.com/keepfightin.formylife.3
skype: fightinformylife

keep fighting my Beautiful angels - Adriana <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela