keepfightinmyangels.blogg.se

hejsan! jag kommer vara anonym på den här bloggen så låt oss kalla mig Adriana. Det bästa jag vet är att hjälpa andra som mår dåligt. så jag skapade den här bloggen för att kunna hjälpa andra. har även ett facebook och skypekonto. Inga frågor, problem eller funderingar är löjliga. Jag kommer hjälpa dej så gott jag kan. Stay strong <3

vi borde sluta med..

Publicerad 2012-06-15 12:19:21 i Allmänt

vi borde sluta döma andra efter deras utseende, stil osv.
för vi vet faktiskt inte vad den personen har vart med om, right?
överallt där jag har varit och "kladdat" står det "you know me, not my story" vilket är sant.
vi inget om tjejen som skär sig, killen som mobbar andra, tjejen som spyr upp sin mat eller killen som faktiskt gråter.
vi vet ingenting om dem, så vi borde sluta döma de, eftersom vi själva inte vill bli dömda för vårt utseende, våra sår/ärr på armarna, right?
nu säger jag inte att ALLA gör så men bara som en lite upväckning att vi ska sluta med det, för vi vet inte hur många som dömer oss.
glöm aldrig att du är unik och ska vara det oavsett vad andra säger.
that's was make you beautiful!
xxx
// Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela