keepfightinmyangels.blogg.se

hejsan! jag kommer vara anonym på den här bloggen så låt oss kalla mig Adriana. Det bästa jag vet är att hjälpa andra som mår dåligt. så jag skapade den här bloggen för att kunna hjälpa andra. har även ett facebook och skypekonto. Inga frågor, problem eller funderingar är löjliga. Jag kommer hjälpa dej så gott jag kan. Stay strong <3

vi borde inte acceptera det.

Publicerad 2012-06-16 11:09:09 i Allmänt

jag tycker att vi inte borde acceptera att vi bli kallade för en massa, utfryst, nedtryckt osv.
vi borde göra något åt det, borde göra oss hörda.
vi är lika viktiga som alla andra, även om vi har speciell stil eller om vi gråter ofta.
vi ska inte behöva ta att vi blir kallade för emo bara för att man skär sig, de förstår inte hur vi har det.
det enda de ser är vårat skinn, de ser inte vår insida.
tjejen som skrattar mest i skolan kanske har den värsta smärtan?
killen som är tuffast i skolan kanske har det svårt hemma?
vi borde göra något åt de som mår dåligt, jag menar, vi borde hjälpa dem.
vi själva vill ju oftast ha någon att prata med, right?
så då borde vi finnas där för andra oxå.
gå fram till den där tjejen/killen som alltid sitter ensam eller är alltid ensam.
ni undrar säkert hur jag kan veta allt det här eftersom jag bara är 14år.
men jag har en killkompis som är världens underbaraste vän.
han har hjälpt mig igenom en massa skit, han har t o m räddat mitt liv många gånger utan att ens veta det.
när jag är ensam och ledsen brukar han komma fram och ibland bara sitta där, då känner jag mig trygg på något sätt. det låter helt galet säkert men han är som den där brorsan jag aldrig fick.
om ni har en vän som min vän är så ska ni ta vara på den, de är väldigt unika och man kan bara inte slösa bort en sådan vän.
ska tipsa om en låt som jag brukar lyssna på när allt känns som skit.
 kitty- maskrosbarn
länk:
http://www.youtube.com/watch?v=9wExWUT7qpw
här kommer en spellista som min kompis har gjort med henne och en till :)
http://www.youtube.com/playlist?list=PLC3B3B58354349429&feature=mh_lolz

xxx
//Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela