keepfightinmyangels.blogg.se

hejsan! jag kommer vara anonym på den här bloggen så låt oss kalla mig Adriana. Det bästa jag vet är att hjälpa andra som mår dåligt. så jag skapade den här bloggen för att kunna hjälpa andra. har även ett facebook och skypekonto. Inga frågor, problem eller funderingar är löjliga. Jag kommer hjälpa dej så gott jag kan. Stay strong <3

olika, vackra på olika sätt.

Publicerad 2012-06-14 14:32:59 i Allmänt

många har säkert hört att den är ful,fet,äcklig, hora, slampa osv.
många har säkert hört det för att de är annorlunda, för att de vågar vara sig själva.
jag var en sån som vågade vara min själv, men sen så blev jag påverkad av grupptrycket och blev som alla andra.
jag tycker att oavsett vad folk säger till en så ska man vara sig själv.
personerna som säger taskiga saker till andra har bara dåligt självförtoende eller tycker om att trycka ner andra.
lyssna inte på de!
även om det sårar så vet du vad som är sant och inte är det.
det är aldrig roligt att bli nertryckt och kränkt, men man måste vara stark och hålla sig kvar här på jorden.
vi föddes för att göra något stort, vi är viktiga för den här världen!
tänk själv, om några år kanske du mår så pass bra så att du kan hjälpa andra som är i samma situation som dej nu?
håll ut och var stark, jag kommer finnas här hela tiden.
<3
//Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela